Az eladó szavatossági és jótállási felelősségét a Polgári Törvénykönyv illetve a 49/2003. (VII.30.) számú GKM rendeletben foglaltak szabályozzák.
Minden vásárláskor jótállási jegyet állítunk ki, a garancia ennek bemutatása esetén érvényesíthető.
A garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra vállalunk garanciát, mely rendeltetésszerű használat esetén érvényesíthető. Kivételt képeznek a bruttó 1000 Ft alatti termékek, illetve a festékpatronok és optikai adathordozók. Kérjük őrizze meg a termék eredeti dobozát, leírását és kiegészítőit, mivel a termékeket garanciális ügyintézésre csak eredeti állapotukban, a vásárláskor átadott tartozékokkal együtt tudjuk átvenni (különleges kábelek, egyedi kiegészítők, CD-k, stb.).
Amennyiben a termék külső garancialevéllel került értékesítésre (monitor, nyomtató, stb.), akkor a termék a garancia lapon kizárólag tájékoztató jelleggel szerepel. Ez esetben, a terméket garanciális ügyintézésre nem tudjuk átvenni, arra a külső garancialevélen megjelölt szerviz jogosult.
A termékek mellé a gyártó/beszállító által biztosított termékinformációs anyagot mellékeljük.
A meghibásodott termék visszaszállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Garanciavesztés:
– A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés.
– Nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás.
Nem garanciális hibák:
– A vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék.
– Szoftverekkel összefüggő problémák, operációs rendszer, vagy meghajtó program telepítése, különböző telepített programok hibás működése.
– Szakszerűtlen beszerelés, kábelezés.
– Meghajtó program, szoftver és BIOS frissítés.
Garanciális ügyintézés:
Garanciális hibák kiszűrése a helyszínen (ügyfélnél), óradíj ellenében történik!
Minden egyéb esetben a meghibásodott terméket a telephelyünkön vesszük át garanciális ügyintézésre, előre egyeztetett időpontban.
Amennyiben a garanciális javításra vagy cserére átvett termék a leírt hibát nem produkálja, munkadíjat számítunk fel.
A garanciális javítás vállalt határideje 30 naptári nap.
0 hozzászólás